Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 21 Jun 2024 13:56:30 +0300

Tere!

Tartu Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/14548 
aadressile Tartu maakond, Tartu vald, Maramaa küla, 39 Tartu-Jõgeva-Aravete 
tee// Maramaa-Lähte kergtee L32// L40// L41// L42// Taaramäe tn 1// Taaramäe 
tänav L1// Teeääre (Tartu vallas riigitee nr 39 Tartu-Jõgeva-Aravete 
maanteelõikude ja kergliiklustee valgustuse projekteerimine) ja soovib teie 
kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Teie 03.06.2024 nr 7.1-2/24/28453-7

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27024602>  (menetlus nr: 
436232), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 01.07.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Vallavalitsus) või menetleja (KADRI TATTAR) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister